torsdag den 10. maj 2007

Nu gider jeg snart ikke mere;

Nu gider jeg snart ikke mere - at stikke strømper, men jeg har endnu til 1 par sokker af de byttede sokker for garn - ud over dem der lige er blevet færdig.



Så de skal lige strikkes - og så skal der laves noget der lidt sjovere. Noget andet jeg heller gider er vejret pt. de blomsterende træer vi har i haven når vi ikke at få glæde af.
Blomsterne blæses af - inden jeg kan få tid til at nyde deres farver, idag kom jeg tidligt nok hjem fra arbejde til lige at indfange dem på kameraet, og imedens der stadig er blomster på.

1 kommentar:

  1. Hej Erna.

    Endnu har du strikket et par flotte sokker, og de passer jo som sædvanligt perfekt i farve-repporterne.

    Dejligt kik i haven, glæder mig til at se om træet stadig står med blomster næste torsdag.

    Knus fra
    Dorthe
    - din powershopping friend ;-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min