tirsdag den 24. juli 2007

Sommerferie

Nu har jeg holdt ferie i en hel uge - og hvad har jeg så lavet, INTET strikrelaterede. Prøver at få styr på div. opskrifter og lignede vigtige ting.

Men ellers har vi været i København, dels for at holde ferie samt at besøge søn og svigerdatter. Jeg havde regnet med at komme til at bruge mit dankort flittigt derovre på diverse garnbutikker, men det ikke til så meget (sikkert pga. det gode vejr). Men det blev da til lidt sokkestrik frem og tilbage fra fastlandet til djæveløen, (kameraet har fladt batteri - så de kommer på et andet tidspunkt).

Resten af ferien skal bruges til at få strikket clue4 - samt en lille babytrøje (barselsgave til min kusine), hvad der ellers skal laves - tja - det vides ikke på nuværende tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min