torsdag den 2. august 2007

Babytrøje - barselsgave!

Endlig fik jeg taget et billede af den nye babytrøje jeg har strikket som barselsgave. Garnet den er strikket i er Alpaca fra Drops/Garnstudio samt en opskrift derfra.
Nu er ferien ved at være slut, så kan der endelig komme styr på dagene og deres gøremål. Jeg har faktisk ikke nået alt det jeg ville i den ferie (rengøring i alle hjørner), men pyt der er nok igen der kommer og gør det for mig, så det ligger nok til næste gang jeg skulle få sådanne absurde tanker.

1 kommentar:

  1. Hvor har du da været flittig i ferien Erna.
    Er du så småt ved at være klar til at komme på arbejde igen?
    Nyd de sidste dage af ferien.
    Knus fra
    Dorthe

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min