søndag den 9. september 2007

Ikke meget strik - men derimod lækker pakke fra USA!

Igår var jeg sammen med Birgitte som er kommet hjem fra USA. Hun havde det med hjem derovrefra hvad jeg havde bestilt sidste gang hos Knit Picks. Denne gang var det bl.a. garn og en bog.

Men stor var min overraskelse da garnet blev leveret i en rigtig strikketaske - hvor der er plads til pinde, garn og alt det andet man som strikker bruger - Tusind TAK, Birgitte.



Strikke taske fra Birgit. Diverse garn - chasmer - baby alpaka og noget lace garn. Så nu mangler vi bare at vinteren sætter ind - med en masse sne - således at man ikke kan komme på arbejde i mange dage, for der er til rigtig mange dejlige timer med strikning i disse garn.






Garnet som der blev købt - skal jo også bruges på noget - så jeg har købt denne bog:

Hvor der skulle kunne findes et projekt eller to - til alt mit lækre og nye garn.

8 kommentarer:

  1. hej Erna! lækre ting du der fik dig. men pas på med den bog, den er fuld af fejl, der er en errata-liste på nettet, den skulle du printe ud, der er rigtig mange sider.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. http://knittinguniverse.com/flash/booksList.php?CategoryID=25

    Håber linket virker.Du skal ikke sidde og mase med noget der er helt ude i skoven.

    Gitte fra Randers

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Tak skal i have for oplysningerne, de vil straks blive prinet ud - for sidde og strikke fejl, det kan jeg sagtens finde ud af - uden at det behøver at være i mønstret.

    Erna

    SvarSlet
  5. Dejligt, at du er glad for tingene! Det er altså også noget lækkert noget, du har valgt :) Så må vi se, om vi kan komme igang med noget lace. Jeg har jo stadig "vores" enterlac tingest, som du ikke fik en kopi af .. Men vi ses jo snart igen :D

    SvarSlet
  6. Mums, sikken en masse lækkert. jeg er også bare rigtig glad for mine ting og synes merinoen er rigtig dejlig at strikke med.

    SvarSlet
  7. Hej jeg har valgt at tagge dig. Hvis du går ind på min side kan du se hvad det handler om. Håber du vil være med

    SvarSlet
  8. Jeg har tagged dig. Knus fra Irene

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min