søndag den 6. april 2008

Så blev det April!

Tiden render af sted, og nu står foråret for døren. På strikkefronten er det også sket en del, jeg har endelig fået monteret, de ting som jeg har fået færdig... de er dog ikke blevet skyllet op - det nåede jeg ikke inden billederne - for så blev det ikke i denne uge jeg fik postet på bloggen.

Hvad er det så blevet til:



Først sokker strikket af det håndfarvede garn, jeg købte hos http://www.drachenwolle.de/



Så blev det til en Frida - Model fra Design Club - strikket i original garn



Da Frida far færdig - skulle der lige bruges lidt "lagergarn" - så det blev en til - denne gang strikket i Opal



Sidst men ikke mindst så blev Empire - model Design Club færdig - og det er endelig noget til mig selv. Nu skal jeg bare have den skyllet op og tørret, så den kan komme med på arbejde på mandag.

5 kommentarer:

  1. sikke en turbo-strikker du er, Erna! kunne da godt tænke mig et billede af Empire på. den ser rigtig fin ud.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Hilde makrel - hvor er du dog produktiv :-)
    Lækre sager til både store og små.

    SvarSlet
  3. Hej Erna
    Flotte trøjer, den røde Frida er bare så fin.
    Dejligt link du deler med os.

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se Empire på "modellen"
    Knus fra Marianne.

    SvarSlet
  5. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min