fredag den 18. december 2009

Der rydes op!

Jeg vil se om jeg ikke kan få ryddet op i alle "hjørner" med umonteret strik, inden vi når jul, eller senest inden 2010.

For jeg må erkende at der ligger nok lidt for meget - der ikke har haft besøg af en synål.

Det blev til baby svøb - men denne gang i en anden model end "prinsesvøbet", for den model er blevet "overstrikket" her i huset - så der skulle en anden model til.

Jeg har ikke spændt det ud endnu - idet at det ikke skal bruges til nogen speciel, men det kommer "lager" skuffen .


Grund m0delen er fra Schachenmayr - og det er strikket Rheuma Thema Woll.

Jeg har lavet lidt om på den, idet at kanten faktisk skulle sys på, men synes selv at det giver et pænere resultat når man strikker den på.

2 kommentarer:

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min