søndag den 3. oktober 2010

Fritid!

Min forhenværende chef (ca. 2 ½ år siden) - ringede i mandags. Han er i et bekneb, hans bogholder har været sygemeldt i 2 mdr. dvs. at der ikke er lavet andet end løn og evt. haste betalinger i tidsrummet. Så han ville lige hører om jeg kunne hjælpe ham i et stykke tid, idet at jeg jo har kendskab til de administrative rutiner o. lign.

Så jeg har påtaget mig at hjælpe, derved er min fritid skrumpet gevaldigt. Bare i den uge vi er kommet ud af var det aftenarbejde (jeg har jo mit normale 37 timers job v) onsdag, fredag eftermiddag og hele lørdag.

Som det ikke var nok - kom manden hjem med en bestilling på 2 hættesweater, som gerne skulle bruges senest tirsdag.


Så idag søndag blev brugt på en fødselsdag og 2 hættesweater. Så nu kan jeg slappe af inden en ny uge starter i morgen, den bliver sikkert lige så hektisk som sidste.

1 kommentar:

  1. ledighed er roden til alt ondt, er der vist et ordsprog der siger. Så efter det må du jo have det godt ;)
    Godt du også når at lege lidt selv om det er bestillingsarbejde.
    Ha en god uge

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min