søndag den 10. april 2011

En skøn forårs weekend!

En skøn forårs weekend er på tilbage tur. Lørdag blev der hygget i haven med lidt montering, og idag søndag blev det til en tur Kalvø rundt (ingen billeder - kamera var hjemme og tlf. glemt i bilen). Lørdag blev der lige en Fiona top færdig, gave til en vordende mormor, som tak for at hun har lavet flotte flag, da sønnen blev student og et fødselsdags flag til Silla. Farven er valgt ud fra at datteren klagede over at man kun kan få lys lilla tøj, hun ville gerne have noget i en skrap lilla. Derud over er der blevet monteret en tunika fra Falkenberg.. det var den jeg fik mine blå hænder af. Nu er den skyllet op med eddike, så jeg håber at den er færdig med at smitte af, for hvis ej, så er det helt sikkert at jeg ikke kommer til at bruge den. Farven på dette billede er det der passer - det øverste er helt misvisende.

Nu vil jeg nyde resten af søndagen, og glæder mig til at skulle arbejde de næste 5 dage, inden den står på Påskeferie i hele 10 dage, uden de helt store planer. En enkelt hygge dag bliver det helt sikkert til, tror at symaskine, overlocker skal luftes. Der ligger jo lidt stof som gerne skulle forvandles til noget kreativt.


Forsat god søndag!

2 kommentarer:

  1. Jeg tror da også du er kommet i lilla mode.
    Jeg glæder mig til en tøsehyggedag i påsken.
    Det skal jo ikke gå op i lektier det hele.

    SvarSlet
  2. Den er blevet utrolig sød din lille Fiona - jeg har selv strikket en af slagsen. Den Falkenberg tunika kan jeg da godt blive lidt missundelig på, hvor er den blevet flot. Håber vi får et billed med den på !

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min