søndag den 3. juli 2011

Poncho!

Da jeg jo var uge og lege sidste lørdag, hvor min strikkekurv blev tømt, hoppede jeg over hvor gærdet var lavest. 
For i kurven lå også en poncho, som skulle sys sammen og hækles krebsemasker på (det er ikke lige det jeg er bedst til), så jeg var så heldig at der var en der ville lave dette færdig.



Den er så blevet færdig nu, jeg regner med at den vil blive flittig brugt af modtageren, for den blev boende i Vejle.

Garn: Bumbo
Forbrug: ca. 14 nlg.
Opskrift: Familie Journalen
Pinde: 4,5 mm (mener jeg)





2 kommentarer:

  1. jeg er sikker på den kommer til at gøre lykke. Og du har ret krebsemasker er noget underlig baglæns hækling, ikke nemt når man er kejthåndet ;)

    SvarSlet
  2. Super flot poncho du har lavet. Din blog ser da godt ud !

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min