fredag den 9. december 2011

Stadig Pc problemer!

Endelig har jeg fået min Pc'er retur, dvs. for ca. 7 dage siden, men tiden render simpelhen så hurtigt. Men et problemer er der, den er IKKE grøn mere, men har stadig tendenser til af falde ud og flimmre på skærmen, så det er en ommer, den skal retur igen.. øv, øv.. men jeg kan da lige nå at få lidt lagt på bloggen inden.

Hvad er det så blevet til, tja.. må erkende ikke så meget som ønsket.

En drengevest og denne med indhold og uden



Model: Englegarn -
Str. : 4 år
Garn: Hamelton Tweed
Pind: 4,5 - 5 mm

En model der er hurtigt strikket, i noget skønt garn

Det blev også lige til en poncho



Model: Kastanie strik
Pinde: 4,5 mm
Str. 4 år
Garn: Noget som lå på lageret

Men hvor er det skønt at det endelig er weekend, med blæst o.lign. for så kan man jo være kreativ med god samvittighed.
Lørdag står den på julefrokost og søndagen skal tilbringes i selskab med symaskiner og kreative kvinder, det skal nok blive godt.

Så god weekend, jeg vil nyde min :)

1 kommentar:

  1. øv da med pceren, det lyder til de ikke har fikset det ordenligt, husk backoppen inden du afleverer.

    Her prokdukseres også julegaver

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min