tirsdag den 21. februar 2012

Drenge trøje m/høj krave!

Da det var mega koldt uden for, fik jeg en ide til en ny drengetrøje, således at de ikke fryser når de skulle ud og nyde sneen.
Heldig at man har noget garn på lager..
Jeg fandt noget, og gik så igang, dette er hvad det blev til:
Her er modellen set bagfra ligner en alm. trøje 
  
 Forfra
 Men når man så bukker kraven ned, så er der ligesom "indbygget" halsedisse
Sidst men ikke mindst så er det alm. drenge trøje når kraven ikke er knappet.
Model: Eget design
Garn: Geilsk Tweed
Str.: 3 år
Pinde: 3,5 mm
Forbrug: 4 nlg.
Farven passer altså af hækkenfeldt til... den er tykis - men det kunne jeg ikke fange i aftenslysete.
Mon ikke der er en lille dreng som kan bruge denne

4 kommentarer:

  1. Den ser da godtnok dejlig ud :-)

    SvarSlet
  2. det er godt nok nogle flotte sager du laver :-)

    Har problemer med at komme ind på din blog for en eller anden advarsel hvergang jeg forsøger ved ikke om det er noget med din blog men tænkte, at jeg lige ville nævne det..

    SvarSlet
  3. dejlig trøje du har lavet der, ligner christians mønster uden hætte ;)

    SvarSlet
  4. ej, den blev bare så fiiin! og der er sikkert en lille gut der synes den er super sej.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min