lørdag den 10. marts 2012

Garn indkøb!

Jeg var til strikkecafe - onsdag i Vejen, sammen med nogle skønne mennesker, og i den forbindelse havde jeg bestilt lidt garn hos Dorthe, som har Garn Garagen. Jeg havde nemlig set at hun har fået noget af mit ynglingsgarn - bomuld/uld se det her:
http://www.garn-garagen.dk/category/coast-310/


Desværre havde hun ikke lige fået alle de farver, jeg ville have (hvad det skal bruges til.. det ved jeg endnu ikke) - men mon ikke det kommer.

Mon ikke det bliver et hit når der er "Kreativ messe i Middelfart" næste weekend, for der  deltager Dorthe hvor hun har det skønne garn med. Jeg er helt sikker på at når jeg ser de resterende farver, så kommer der helt bestemt noget med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min