søndag den 11. marts 2012

Masser af strikketid!

Idag søndag, var der dømt masser af strikketid..... Den ene af sønnerne i København havde fødselsdag, og jeg blev enig med mig selv om at overraske ham på denne dag.
Tog toget fra Sønderjylland kl 8:45 og var så i København omkring middag, hvor lillebror hentede mig ved toget.
Det var jo det skønneste vejr derovre, så det blev til en tur ned gennem Strøget og videre ud ud til Nyboder, hvor Kenneth bor.
Jesper ringede på og blev lukket ind, og så var det mors tur til at gøre hendes entre. Tog telefonen og ringede for at ønske tillykke med dagen, og spurgte hvad han lavede, han sagde at han stod og vaskede op, tja.. så er det jo godt at de bor i stueetagen, for så kan man jo bare gå hen foran vinduet, for at se om det nu passede, samt at fortælle ham at han gjorde det forkert.. I skulle se han ansigt, sjælendt har jeg set så stort et smil på hans læber,
Var så til fødselsdag og hjem igen kl 17:30, igen 3 timer i toget med strik... skønt, men kom faktisk til at regne på det hvis jeg skulle have det strikkede betalt denne dag, så kostede 6 timers strik - 756 kr... det er ikke billigt at tage til København
Men jeg fik da lavet 2 ærmer - så mon ikke jeg når 2 forstykker i denne uge .

Nu vil jeg se frem til næste weekend, hvor den står på messe i Middelfart, mon ikke vi er nogle der ser frem til det ...

1 kommentar:

  1. ;) til gengæld kan du altid huske hvornår du strikkede disse ærmer.
    Dejligt med et uanmeldt mor visit

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min