mandag den 26. marts 2012

Noget af weekendes arbejde!

Som nævnt i sidste indlæg var jeg jo på weekend strik, der blev strikke og ikke mindst fik jeg monteret en drengetrøje, som skal med til Sjælland i næste uge.

Da Garngaragen jo lige har fået nyt garn - Coast - halv uld/bomuld skulle det jo lige prøves af, og jeg må tilstå jeg er solgt, det er simpelhen så skønt at strikke af, og prisen er dernede hvor alle kan være med - hvor tit har i strikket en skøn trøje str. 1 år - til en pris af under 50,00 kr.


Model: Fra Baby Trunte no 25 - Hjertegarn
Str.: 9-12 mdr.
Pinde: 3 mm
Forbrug: 75 g
Garn: Coast - fra Garngaragen

Hvad der ellers blev lavet, må komme i løbet ugen, idet at noget skal skylles op for at det præcentere sig ordenligt, og så mangler jeg lige nogle forstykke, mon ikke også de bliver færdig hvis jeg er heldig.





3 kommentarer:

  1. Hvor er det en sød trøje.

    SvarSlet
  2. Hvor er det en fin lille trøje og garnet - Ja, det lyder lækkert.

    SvarSlet
  3. det ser ud til du har fundet dit garnmærke nu ;)
    Skøn trøje , vi ses på mandag

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min