tirsdag den 22. maj 2012

Postmand Per!

Her i huset får vi næsten aldrig post, så når han endelig kommer er det som regel med skønne sager :) - dvs. ingen rudekuverter o.lig.
Idag var ingen undtagelse - der lå nemlig en seddel til afhentning af en pakke. Se lige hvad den indeholdte... så nu ved jeg hvad jeg skal lege med i pinsen - hvis det evt. skulle regne, men heldigvis så tegner det til at blive kanont vejr.


Så må garnet vente på regnvejrs dage, for jeg tro vi vil en tur til Rømø, for at nyde vejret.


Hvad skal i lave i Pinsen udover at nyde vejret!

1 kommentar:

  1. Det er jo altid dejligt at få pakker, når der er så skønt garn deri.
    Jeg skal desværre arbejde både lørdag lørdag og mandag, så der bliver ikke meget Pinse til mig

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min