tirsdag den 24. juli 2012

Jeg fatter det ikke!

Jeg fatter det simpelhen ikke hvorfor vejret skifter på den måde.. uge 28 stod på regn og blæst -  nærmest efterårsvejr.

Uge 29 var det 15-18 grader med blæst og sol.

Denne uge så står den på fuld sol - uden vind og idag helt op til 32 grader vindstille hvorfor kan det gode vejr ikke bare komme i små drag istedet for at tage sådanne hop fra den ene yderlighed til den anden.

Den måde at folde sig ud på er altså for meget af det gode for mig - jeg ville gerne nøjes med 22 grader og lidt vind for så kan man da holde ud at være ude, idag har det bedste sted været vores køkken, bryggers for der var det kun 23,5 grader indenfor istedet for 32 grader i haven.

Jeg håber på en kølig brise i aften, således at det er til at holde ud at skulle sove på 1. sal.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min