mandag den 16. juli 2012

Min egen Tour!

Her på matriklen er det jo sommerferie tid - ja det hedder det jo - selv om vejret minder mere om "efterår" - blæst, regn og lidt sol engang imellem.Da der ikke var planlagt noget i ferien, ud over at slappe af og nyde livet, ja så må man jo få det bedste ud af vejret.

Så den 1 uge er smuttet, hvad er der så lavet - tja det spørger jeg også mig selv om, men vi har slappet af - og lavet lige det vi har lyst til.

Men som sagt så er der jo meget indentid pga. vejret og dermed kan man jo altid følge "Tour de France" - så den følges nøje. Men for at det ikke er for kedeligt, så har jeg lavet min egen "Tour" med et strikketøj - og lige nu kan jeg godt mærke at jeg har kørt nogle bjergetaper og des lig - men jeg mangler stadig Pyrenæerne så det holder hårdt med at få det sidste ærme lave, samt to lommer inden jeg når Paris.

Her ses de første etaper:


Gud hvor jeg glæder mig til at komme på podiet med resultatet i form af "Still light".

Har i det også nogle gange sådan med et strikketøj - at man simpelhen ikke orker de sidste 5-10 timers strik.



1 kommentar:

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min