fredag den 20. juli 2012

Så er min Tour sluttet!

Som tidligere skrevet lavede jeg min egen Tour de France, med min Still Light.

Den er lige blevet færdig montere, og mangler lige en opskylning, men det kommer sikkert til at tage lang tid... for "katten" rendte med målene (Eller også har jeg holdt ferie for længe og for godt), den er blevet for lille.. æv, æv.

Istedet for at være en der falder flot, så er det blevet til en tætsiddende model over brystet hos mig - og det skal den absolut ikke.

Så det må blive til en ommer, for den er skøn at lave, udover lommer og ærmer. Mon ikke den kommer i en større model til vinter, jeg tror det.

Her ses resultatet uden indhold.. det ville jeg trods alt ikke byde jer.


Farven er som det sidste billede - koksgrå - den skulle jo passe til min bil :)


Model: Still Light fundet på Ravelry
Garn: Samarkand
Pinde: 2,5 og 3 mm
Garnforbrug: ca 600 g

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min