søndag den 16. september 2012

Hvad går der galt her!

De mennesker som kender mig, ved at jeg absolut ikke kan lide at montere endvidere hæfte ender... men hvad er det der sker lige lige her!

Utrolige mange ender som skal hæftes engang... og ud over dette mangler ærmerne stadig at blive strikket.

Jeg fik nemlig en ide at jeg skulle lave en rigtig drenge sweater, normalt ville jeg strikke på rundpind, og klippe op men da der er mange som synes at det er risikabelt, så besluttede jeg mig at den skulle strikkes på 2 pinde.



så resultatet er masser af ender som skal hæftes engang, når jeg har fået lavet ærmerne, (Jeg glæder mig absolut ikke, kender i nogle som gider det !).

Ud over dette er jeg ved at finde rundt i de notaer som jeg har lavet til den kjole i sidste indlæg, således at den kan blive færdig. Der skulle gerne komme en opskrift ud af det, så den kan komme med på messe i Fredericia.

Men mer derom i næste weekend, for da er kjolen skyllet op, og hænger bestemt på ginen.

Ha' en forsat god weekend, jeg vil se frem til at næste uge byder på masser af arbedje, for det er snart momstid igen, samt at jeg tror også at de 14. dags lønnede gerne vil have penge - jeg fatter altså ikke at jeg allerede skal lave disse ting igen, tiden flyver bare afsted... her i huset.

4 kommentarer:

  1. Hmm, det er nogle rigtig lækre farver, og det smule mønster der kan anes tegner til en super flot trøje.
    Og enderne, ja det kunne godt se ud som om det er på tide at nogen opfinder en hæftemaskine

    SvarSlet
  2. Hvorfor strikkehæfter du ikke, så er du fri for nålehæftningen bag efter?
    Du kan Google ordet, og få anvisninger til det hvordan, hvis du ikke kender det.
    Mit motto er:"Livet er for kort til nålehæftning;))"

    SvarSlet
  3. Ulla ... jeg plejer også at strikkehæfte... men her er så mange ender og meget tyndt garn så det vil ikke blive kønt tror jeg, så jeg tager stoppenålen, denne gang.

    SvarSlet
  4. Det betyder ikke noget, hvor tykt eller tyndt garnet er, hvis du gør som Ulla foreslår.Vh Lykke T

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min