torsdag den 28. februar 2013

Foråret er vist på vej!

Kørte hjem fra arbejde, efter en grå dag. Som sædvanlig er der gang i radioen, biler overhales o.lig.

Kom forbi en mark - fyldt med svaner, som stod der med deres hvide fjer og høj hals, svaner i luften og i vand. Men desværre var der trafik, så jeg kunne ikke nå at holde ind til siden for at få det foreviget på telefon. Men det var utroligt smuk.

Kommer hjem til manden og han beretter at han har set lærken, så mon ikke det ventede
forår er på vej, vi har da lov at håbe.

I morgen er det weekend, og den skal tilbringes på Sjælland, hvor den står på ren råhygge med nogle dejlige "uld koner" - så spørg lige om jeg glæder mig.

 

3 kommentarer:

  1. Jeg håber sammen med dig, kunne nu også godt bruge noget sol og dejlig varme :-)

    SvarSlet
  2. Ja, nogle gange kunne det være sjovt at kunne forstå deres kvidren... ;-)
    Lørdag byder på strik-in for mig, og forventningens glæde er stor - håber du får en skøn ulden weekend

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min