lørdag den 9. februar 2013

Inspiration!

Jeg får mange inspirationer, på internettet til ting som skal prøves..  det er jo utroligt hvad man kan finde der af ideer.

Desværre er kniber det med hukommelsen, om hvad/hvordan og hvilke ideer jeg finder, men så er det jo godt at man kan Pinte dem undervejs, dvs. at hvis man finder noget man synes om - så kan man gemme det på nettet bl.a. hos Pinterest.




Man skal oprette sig som bruger - jeg selv har opdelt mine pintes i forskellige kategoirer for at kunne hive dem frem  når jeg mangler inspiration.

Det eneste er at der ligger pintes fra utallige mennesker, så det kan godt virke lidt uoverskueligt - men som sagt så kan man jo bare bruge sit eget boarder, for hvis man skal se alt igennem der - så er det bare en tidsrøver.


1 kommentar:

  1. Pinterest er en stor tidsrøver - men hvor er det hyggeligt og inspirerende.

    Og tusind tak for dine skønne kommentarer. Du forstår at give et grin med på vejen - så skønt og herligt :o)

    Ha en rigtig dejlig weekend.
    Knus Lise

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min