søndag den 3. marts 2013

Hukommelseskort!

Fredag blev en skøn weekend skudt igang. Blev hentet på arbejde, for derefter at kører til Sjælland til kreativ hygge.

Først var dog lige lidt der skulle klares inden, der skulle hentes en væv i Rødovre, dog ikke til mig - men til en veninde.

Da mindste barnet bor på kollegie der så var det jo oplagt, at invitere ham til spisning. Men han havde ikke tid - men kunne lige klemme en time ind samme med mig og 2 af mine veninder, det var bare skønt.

Derefter gik turen til Espergærde, hvor vi var inviteret til kreativ hygge incl. overnatning, Britt var så sød at låne os Jyder en seng.
Lørdag stod den så på hygge, startede med strik fra morgenstunden, og indtil først på aftenen hvor den igen stod på en tur over broen.

Idag skulle jeg så lige ligge de gardiner op, som Silla fik i fødselsdagsgave, men der kommer ingen billede - pga. har taget billeder, men har lige opdaget at der ikke var noget simkort i kameraet.

Men i kan se hvordan stoffet ser ud, for de er afleveret.



Så ville jeg ind og hygge med strikketøjet, for har en model op strikning som skal være på Sjælland inden weekenden.

Men til min skræk opdager jeg at det ligger i Espergærde, surt. Men er så heldig at Laila skal med toget til Jylland, og arbejder i Haderslev, så det kan heldigvis hentes i morgen.

Så det kan da være at jeg skal have et nyt hukommelseskort.



1 kommentar:

  1. ;) hadet er ikke sådan når man har fejret fødselsdag for mange gange

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min