onsdag den 20. marts 2013

Ups.. heldige mig!

Dagens arbejde er fuldført og nu står den på afslapning dvs. en tur rund i verden, læse blogs m.m.

Jeg læser altid via Google Reader via min mail... men hele læselisten er forsvundet, fandens - så var det da godt at jeg meldte mig på Bloglovin igår, så dagen er da reddet.

Så i kan stadig følge med i hvad jeg laver, selv om det kniber med at få smidt noget kreativt på bloggen.

Men tror jeg tager mig sammen snart, for om 2 dage så er det påskeferie, og dermed masser af tid til det sjove.


Fredag du kan kun komme for langsomt!

3 kommentarer:

  1. ja der er nu ikke noget bedre end ferie :-) der er kun 2 dage og før du får set dig om så er de gået :-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes Google Reader er fræk sådan at drille! Jeg har endnu ikke sat mig ind i det der med at Google Friend Coonect skal lukke. Men nogle råber vel højt lige inden jeg går i sort...?!?
    Rigtig god påskeferie om 2 dage : )

    SvarSlet
  3. I used to be able to find good information from your content.



    My web page play roulette online

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min