mandag den 1. april 2013

Turbo pinde!

Jeg har fået turbo pinde...

Karbonz - fra KnitPro

at jeg kalder dem turbopinde, skyldes flg.:

For ca. 3 år siden, solgte jeg en sweater til en som jeg ikke kendte - hvilket jo sommetider forekommer.

Onsdag aften får jeg så en mail, hvor i selvsamme person gerne vil ha' en sweater magen til den jeg lavede sidst bare i en str. 3-4 år i stedet for en 9 mdr. og hvem vil da ikke opfylde et sådant ønske - fra en far som mener at hans søn skal gå i hjemmestrik.

Så lørdag morgen blev bilen startet og kursen sat mod Ribe for at få fat i det samme garn som sidst. Garnet blev købt, og så tog jeg og min "influenza" som mente at den skulle på påske ferie - plads i stolen sammen med kaffe og evt. noget godt i tv.

I dag er den så klar - er skyllet op og lagt til tørre på badeværelses gulvet, så den kan komme af sted i morgen - så drengen kan holde varmen hvis det skulle give sne på fredag.

Så derfor mener jeg at jeg har fået turbo pinde - de er skønne at strikke med, men skulle lige vende mig til at strømpepinden ikke giver efter som de andre jeg har.


Der kommer et bedre billede i morgen når den er tør - for her er den bare færdig!

God arbejdslyst i morgen, når hverdagen kalder igen.
 

2 kommentarer:

  1. Du er simpelthen...................
    Hvor er den fin

    SvarSlet
  2. Hold da op der er da vist turbo på dine pinde :-)

    flot trøje :-)

    Håber din influenza er smuttet igen :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min