søndag den 26. maj 2013

Der kæmpes en kamp!

I dag kæmper skyer og solen en kamp om hvem der skal vinde, sammen med blæst. Desværre er skyerne stærkere, så solen kommer kun i glimt (men er det ikke altid sådan når man har fri).

Jeg tog kameraet med ud for at fange lidt af de farver som der er i min have, mange er det ikke men det dufter utroligt skønt der ude, særligt hvor der står liljekonvaller og anemoner.




Der kæmpes en kamp med Frost, men som i kan se er der da sket lidt siden sidst, kroppen er færdig og ærmet er påbegyndt, det er ikke det sjovest strik jeg har lavet. Men resultatet bliver helt sikker godt, men glæder mig til at der skal laves bærestykke.


Jeg har endnu ikke besluttet hvilken farve lynlås der skal i, men mon ikke jeg får taget en beslutning inden jeg er færdig.

Ha' en forsat god søndag, for i morgen er det mandag og hverdagen kalder.

 

2 kommentarer:

  1. her har skyerne vundet kampen ingen sol men en masse regn... Æv på en ellers dejlig søndag :-)

    SvarSlet
  2. Her er vi heldige, solen skinner fra en blå himmel
    Din Frost ser rigtig god ud

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min