søndag den 2. juni 2013

Når man venter på garn!

Jeg venter jo på 50 g garn til at få sønnens sweater færdig, så er det jo helt lovligt at påbegynde noget nyt.
Jeg havde ide til trøje til børnebørnene, men da jeg var halvejs, så kunne jeg se at der ikke var garn nok, så det blev lige trævlet op igen, for det garn var jeg sikker på at jeg ikke ville have held med i at få i samme partinr.

Igår var vejret jo skønt, ikke i Sydvestjylland - men på Nordals skinnede solen fra en klar himmel, så jeg kom da i tanke om at det kunne jo være at vi også engang i sommer fik godt vejr, så fandt garn frem til nogle "Ballon bukser" til den lille ny - for han mangler da helt sikkert sommertøj.

Jeg har valgt at strikke i uld/bomuld i en blågrå farve (lager garn) - jeg tror bestemt at de bliver færdig inden det bliver sommer - for pt. blæser der en kold vind i vest.

Ha' en skøn søndag - jeg vil se frem til at får garn til sweateren.




 

2 kommentarer:

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min