tirsdag den 11. juni 2013

Næsten færdig!

Tak for jeres gode råd om hvordan jeg kan få min kurv tømt for ting som lige mangler at få enderne hæftet eller lign.

Jeg har taget det til mig, og det har resulteret i at sønnen sweater næsten er færdig - ender er hæftet, men der mangler lige en lynlås.

Så kommer den store beslutning om hvilken farve der skal i - orange, rød, gul eller grøn, der er jo farver nok at vælge imellem.

Tror bare jeg venter indtil han kommer hjem om ca. 14 dage, for det er jo ikke sikkert at vi har samme smag. Så den kommer i kurven igen, men den bliver færdig i denne mdr. for han skal jo have den med til København igen.

Her kan i se hvordan den ser ud i dag.


Nu er det bare at vente, næste gang i ser den så er den færdig og drengen står helt sikkert model.


 

1 kommentar:

  1. Det er en rigtig fed trøje, som jeg også har lavet til min mand! Håber din søn bliver lige så glad ,som min mand har været for sin:-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min