lørdag den 27. juli 2013

Kender I det!

I kender sikkert også det med at når man har strikket, så er der evt. overskudsgarn, og hvad skal man så stille op med 50/100 g af en farve kvalitet.

Jeg har  en god forhandler, som tager mine hele ngl. retur. Sidst jeg købte ind til en Islænder, så havde jeg rigeligt med, for havde den ide at der skulle strikkes en til hver af børnebørnene. Men da jeg havde lavet den ene, var det bare ikke den model, der skulle laves (man har jo et standpunkt indtil man tager et nyt).
Da det jo allerede var 22 grader kl 8 - så ville en tur i bilen være skønt (mere pga. air-con.).

Fik garnet byttet, ingen problem. Skulle lige kigge.. tja her ses resultatet - og jeg fik endda penge retur, hvilket tyder på at jeg  have købt rigeligt garn.



Tro det skal omsættes til nogle barselsgaver igen.igen... igen.

Nu har jeg lige siddet i snart 3 kvarter for at få laget et billede ind via Flickr... jeg hader når de laver om i tingene. Ikke nok med det - så er nettet bare ustabilt.

Så jeg vil finde resten af stoffet fra igår, og lave en ny spencer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min