lørdag den 14. september 2013

Det er en ommer!

Som jeg skrev om sidste uge, så skal jeg teststrikke en sweater. Som skulle være færdig i no time..... Men

da jeg manglede at strikke halskanten på, lande der lige en mail.. hvor der skulle tages forbehold for at mønster skulle slutte ved halskanten... ærmerne skulle kun have en mønsterrapport....

Så nu står den på en ommer.......... så jeg når faktisk at strikke den dobbelt......... det er bare noget møj (sagt på godt Jydsk), men jeg når ikke at blive færdig i denne weekend for den er besat med en 60 års fødselsdag idag og råhygge med familien i morgen.

Så jeg håber at næste uge kan bringe noget strikketid, idet at denne uge ikke har budt på meget overskud pga. jobbet har suget en masse kræfter ud.

Men ud over dette så er der jo lige en dåbsgave der skal laves inden næste søndag for der skal Tristan jo døbes, så det bliver bare en uge med fart på.

 
Ha' en skøn weekend - nu skal støvsugeren lige have lidt motion (desværre).
 

4 kommentarer:

  1. Hold da op et program du har, jeg bliver helt forpustet.
    Det er da virkelig øv med dit teststrik, forhåbentlig når du det hele uden stress

    SvarSlet
  2. puha godt det ikke er mig der har så mange aftaler for tiden :-) jeg vil bare slappe af og hygge med strik :-)

    SvarSlet
  3. Pyha, jeg føler med dig, det er noget af et program. Pøj pøj.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  4. Arj hvor ærgerligt med ommeren!
    Håber dog at festen har været fabelagtig og dermedhumøret højt. Rigtig god søndag. Kh. Liv

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min