tirsdag den 12. november 2013

Udfordringen dag 2 - Mit ynglinsmateriale!

Som overskriften siger - så er vi kommet dag 2 hvor man skal give udtryk for sit ynglings materiale.

De flest har sikkert bemærket at jeg holder meget af uld garn, det er der et rimligt forbrug af på matriklen.

Jeg har da en "lille" beholdning, om ikke andet så vil varmeregningen stige pga. at huset ikke ville være så godt isoleret.

Billeder kan jeg jo ikke tage for jeg er jo på Nordsjælland, og ikke nok med så har tyveknægten stjålet mit kamera... øv.

Men så får i da bare det fra i sommers da jeg først havde haspet og sidenhen vasket alt det uld som jeg har med spindolie i.

 

Men ud over uld, så er jeg jo også lidt bidt af stoffer jeg holder meget af jersey med skønne motiver og farver, men de ligger Sønderjylland... men hvis i kikker lidt omkring kan i se nogle af dem.

I morgen er der endnu en udfordring...og ugen ud, disse vil være:

Mandag: Den ting, som jeg mest er stolt af at have kreeret
Tirsdag: Mit yndlingsmateriale
Onsdag: Det er jeg i gang med lige nu
Torsdag: Det grimmeste/mest kiksede jeg har lavet
Fredag: Jeg kunne godt tænke mig at lære at...
Lørdag: Mit yndlingsværktøj, når jeg er kreativ, er...
Søndag: Mit næste projekt skal være...
Mon ikke der er gang i noget.. jo da, for man kan da ikke have fri uden at være kreativ.

Forsat god aften... husk at nyd familien.


 

10 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare imponerende ud som garnet hænger der. Og sikke nogle lækre farver!

    SvarSlet
  2. Flot ser det ud, som det hænger der dit dejlige garn, så skønne varme farver, der bringer smilet frem på læberne. Øv med tyveknægtene!!!
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  3. Sikke en masse dejlige og glade farver. Og så tror jeg aldrig, at jeg har hørt begrundelse for at have megen garn skulle være isolering af huset:-) Mon manden min hopper på den!

    SvarSlet
  4. Det ser altså rigtigt flot og indbydende ud, når garnet hænger til tørre! Fantastiske farver!

    SvarSlet
  5. Sikke flotte farver! Troede lidt på at uld altid er i nogle kedelige farver - tog fejl :) Øv med kameraet...

    SvarSlet
  6. Virkelig et flot syn, som det lækre uldgarn hænger der og pynter. Tror bestemt også at det er med til at isolere ;-) god dag i Nordsjælland! : )

    SvarSlet
  7. Sikke et flot syn med alle de farver. Og sikke et arbejde det må have været.

    SvarSlet
  8. Man får jo helt lyst til at "put i kurv" ;) .. skønne farver :)

    SvarSlet
  9. wow nogle flotte garner du har :-)

    SvarSlet
  10. Sikke en masse skønne farver du har der :-)
    Kh Christina

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min