lørdag den 16. november 2013

Ynglingsværktøj når jeg er kreativ....

Dagens udfordring er .. mit ynglings værktøj når jeg er kreativ.

Mit må absolut være mine strikkepinde, for de bliver flittigt brugt. Mange vil sikkert sige at det med strikkepinde kvalitet kan være det samme, men det passer ikke. Havde faktisk besøg af min "gamle" mor og en af hendes veninder.. min mor havde hjulpet hende med at strikke en hæl på en sok... på de strikkepinde som sad i sokken (de grå)... hun havde fået ondt i hænder/arm da hun strikkede den. Så nu ved hun at det med strikkepinde har noget at sige........

Jeg selv har i mange år strikket på mine Addi pinde, men der var jo ikke ligesom nogle strømpepinde som passede.

Så da jeg så at der kom de nye Knitpro Karbonz, gav jeg mig dem som gave.. bare fordi.

Det er godt nok de bedste strikkepinde jeg har haft i rigtig lang tid, så de bliver ikke skiftet ud før de er slidt op men der går nok nogle år.


 

9 kommentarer:

  1. De ser flotte ud dine pinde, dem har jeg aldrig prøvet. Jeg har det alm. KnitPro sæt, men jeg slider laken af med min tommelfinger, så det bliver dyrt i længden. Som du kan se på min side har jeg lige forsøgt mig ud i et andet sæt ;-)

    Hav en dejlig aften!

    SvarSlet
  2. Du går da ikke ned på udstyr, hvis alle dem på billedet er dine:-)

    SvarSlet
  3. Åh hvor jeg forstår dig. De er da bare så skønne og føles godt i hænderne også. Sikke lækkerier! : )

    SvarSlet
  4. Erna, dem er jeg også rigtig glade for,de er blandet de bedste som jeg ejer. Men jeg er også super glad for HiyaHiya, synd at de ikke kan købes herhjemme

    SvarSlet
  5. Jeg har ønsket mig dem i julegave.
    Får jeg dem ikke der køber jeg dem selv.
    Dejligt at høre de er gode :-)

    SvarSlet
  6. De ser nu også flotte ud, har selv kp i træ, og ææælsker dem, men måske man liiige skal prøve ... ;)

    SvarSlet
  7. De ser rigtig lækre ud.

    Det er med at finde det værktøj, som passer til ens egne behov og temperament.

    SvarSlet
  8. Det er mine alle sammen fandt en forhandler som jeg lavede en rigtig god aftale med, hvis jeg købte dem alle og det har jeg absolut ikke fortrudt.
    De er efterhånden godt "til" strikket det eneste minus jeg har at sige, er at når der strikkes med strømpepinde så "larmer" de lidt...

    SvarSlet
  9. noget godt værktøj er bare så vigtigt når man er kreativ :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min