fredag den 31. januar 2014

En krabat!

Jeg har sidste år været teststrikker for Geilsk, på en af hendes nye modeller, den der hedder Krabaten.

Farvevalget kunne jeg selv bestemme, så den skulle absolut ikke være i de normale drengefarver, men derimod i rævefarver.


Jeg kom da lige til at se at ærmet er krøllet, men den har også ligget i lang tid. Ikke nok med så har jeg da også fået min tæer foreviget :)

 
Den Bente har lavet med grønne farver, har også set den med blå farver, det er helt sjovt at se de forskellige farver som de forskellige har valgt.

Men her kommer lige lidt fakta:

Model: Geilsk - Krabaten
Garn: Tynd uld fra samme
Pind: 3½ mm
Str.: 2 år

Metoden den er strikket på er anderledes end man normalt ville strikke en raglan sweater, idet at ærmerne er strikket på oppe fra.

Det er helt sikkert at den skal laves igen, men tror at næste gang vil jeg lave den i bomuld/uld, for at se hvordan den vil se ud i dette garn.

Mon ikke weekenden byder på nogle kreative timer, jeg satser på det.



 

3 kommentarer:

  1. Og så fine tæer da! :o)
    Lækker krabat. Ret fint mønster og dejlige farver. Er spændt på at se din næste udgave af modellen. God krea-weekend til dig. Her står den på julefrokost! Yay!

    SvarSlet
  2. God legeweekend, det er heller ikke vejr til andet

    SvarSlet
  3. Trøjen er så fin og sikke nogen lækre farver du har valgt.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min