søndag den 27. april 2014

Det blev til mere syning i Påske!

Det blev til mere end til en kjole til Silla i Påsken, engang for længe siden kom jeg forbi en butik med det skønneste Rævestof, som skreg på at komme med mig hjem til ræven.

Jeg har hørt at han skal på ferie og når man skal afsted på sådanne en, ja så kræver det vel at man har det rigtige outfit. Så der blev lige syet et sommersæt til ham:

 
Først skulle der lige syes en sommerbluse


Men man kan da ikke gå med måsen bar, så der blev lige lavet et par barmuda shorts


Her er sættet samlet, og klar til at blive sendt til Sjælland, hvor jeg er sikker på at det gør lykke hos rævens forældre.

Mon ikke der kommer et billede af ham, med det på engang ud i fremtiden.

 

2 kommentarer:

  1. Åh hvor er det dejligt med mere sytid! Og er sikker på at modtageren bliver glad ;o)

    SvarSlet
  2. Han er da bare så heldig ham ræven:-)
    Skønt sæt til sol og sommer:-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min