søndag den 4. maj 2014

Endnu en weekend er væk!

Så er denne weekend også slut, forstår simpelhen ikke at tiden render dobbelt så stærkt
 i weekwnsden end i hverdagen.

Tiden er blevet brugt på at få syet endnu en kjole til Silla, igen en model af Larallil.

Det blev den med krave, for at det ikke skulle være den samme som sidst. Kom godt nok på lidt af en udfordring, for kraven og jeg ville ikke arbejde sammen til at begynde med, men efter noget tid så vandt jeg kampen.

Stoffet blev købt under sidste tøsetur, mon ikke jeg får brugt noget mere inden næste tur.


Jeg strikker stadig, men har gang i en sweater som er ved at tage livet af mig for jeg har da aldrig været så længe om at få noget færdig..den skulle gerne være færdig i næste uge hvis der ikke kommer noget mere interessant på min vej.



3 kommentarer:

  1. Sikke en skøn kjole, den er jeg vild med

    SvarSlet
  2. Flot med stolpelukning og krave. De lange stykker rib i ærmerne bliver jeg nu aldrig fan af.
    Overvej en piping i bunden i stedet for et stykke stof, tror det ville være flot.
    God uge til dig smukke, vi ses

    SvarSlet
  3. Den er SÅ FED! Er vild med den!

    Og ja, hvad hulen er det lige, der altid sker med tiden, når man har weekend og ferie - den fiiiiser bare af sted. Det er ikke fair! ;-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min