torsdag den 19. juni 2014

Jeg ved hvad der skal laves i weekenden!

HEr man heldig når allerede ved at weekenden byder på rengøring af køkkenet, for det er hvad jeg skal lave lørdag, ikke at jeg synes det er skide sjovt at tænke på, men da gulvet er revet af idag, slebet og spartlet, ja så trænger det helt sikkert til en kærlig hånd. 

I morgen kommer der nyt "trægulv" på, og spørg lige om det vil pynte, for det gulv som var der i forvejen var lagt på da vi købte huset og har ligget lige siden, men efterhånden kunne det ikke ses om gulvet var vasket eller ej, så det trængte til at blive skiftet. 

Synes lige i skal have et stemnings billede,  med komfur og opvasker foran køkkenvinduet som om det er udstilling modeller.


.

.
Håber i får en sjovere lørdag end jeg, men kan så glæde mig til at resultatet bliver skønt.


5 kommentarer:

  1. Det bliver sørme godt at få nyt gulv på - og maskineriet ned fra bordet ;)
    - og under rengøringen kan du virkelig glæde dig over det flotte resultat der kommer ud af det hele. God weekend!

    SvarSlet
  2. Til gengæld kommer du ud af lørdagen med et monster meget flottere køkken end alle os andre :-)
    Håber du lørdag aften får smidt stængerne op, nydt dit nye køkkengulv og får strikket en pind eller 10

    SvarSlet
  3. Rigtig god 'fornøjelse' med projekt nyt gulv, det bliver garanteret flot

    SvarSlet
  4. Men til gengæld bliver det dejligt, at se det færdige resultat - god arbejdslyst :)

    SvarSlet
  5. Det er den slags man bliver så glad for når det er overstået :o)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min