onsdag den 30. juli 2014

BM 6 - Touren sluttede i Paris.

Hvert år når der er Tour tid i tv, så skal der gerne laves et projekt, denne gang var ingen undtagelse, fik en forespørgsel om jeg kunne strikke en sweater som den jeg startede BM med, dog denne gang skulle den være i en større str. Og da jeg ikke selv havde fundet noget, så sagde jeg, ja.

Men hold da op, mente at den fint kunne klarets i løbet af 7 dage, pga sommerferien, men denne gang havde jeg glemt hvor varmt det karbolineum i Danmark.

Imedens cykelrytteren svedte og sled i bjergene, skulle der jo strikkes, men det pindene blev først rørt kl meget sent når jeg kunne sidde med strikketøjet.

Men færdig blev den, samtidig med at kørte ind i Paris,  så nu må vi se om postmand Per kan få den afleveret på adressen for den er nemlig på tur ud i Danmark.

Den kom til at sådan ud denne gang, så håber jeg at modtageren kan passe den... 


3 kommentarer:

  1. Den er SÅ fin og fantastisk. Og gladeligt modtaget! Tak du skønne! :-)

    SvarSlet
  2. Liv, dejligt at den er kommet frem, så håber jeg at banditterne kan passe den, og vil bruge den rigtigt længe.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare flot! Og kan se, at den også nåede sikkert frem til glæde for modtageren:-) Dejligt!

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min